Liten endring, stor forskjell

Som mange andre er jeg et vanedyr. Så når jeg har vendt meg til at noe ser ut på en spesifikk måte, tenker jeg sjeldent over det igjen. Sånn var det med taklampa på kontoret også.

For noen år siden pusset jeg opp kontoret mitt, men lampa var jeg så vant til at den tenkte jeg ikke over…

Stilen kan helt sikkert kalles for retro nå vil jeg tro? Uansett så passet den ikke inn i stilen til resten av rommet, så nå har jeg endelig gjort noe.

Jeg kjøpte nye lampeskjerm. Innså at jeg tror aldri jeg har kjøpt en lampeskjerm før i løpet av livet. Kan innrømme at jeg ikke sjekket så mye, men så visste jeg heller ikke hvor man vanligvis går for å kjøpe lampeskjermer.

Dermed sjekket jeg noen av mine favorittbutikker: Jula, Biltema og Clas Ohlson. Om jeg har behov for flere lampeskjermer i fremtiden – hvor ville du anbefalt å sjekke?

Denne lampeskjermen fant jeg på Clas Ohlson (lenke) til den nette sum av hele kr 150,- Helt utrolig hvor mye bedre jeg føler at den passer på kontoret, så er veldig fornøyd.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg