Lage hjemmelagd blåbærsyltetøy for første gang

Selv om jeg så mine foreldre lage både saft og syltetøy når jeg var liten, har jeg aldri lagd det selv. Jeg hjalp jo til selvfølgelig, men det å vite blandingsforhold, hvor lenge det skulle varmes og den typen ting – det tenkte jeg aldri over.

Frem til nå.

Joda, kanskje det var litt i tidligste laget å plukke blåbær, men de så så fristende ut!

Så når jeg hadde plukket bær, ville jeg jo lage syltetøy. Hvordan det gikk kan du se i videoen under. (kanalen min på YouTube heter også Kjersti Gulli, så det er fritt frem for å abonnere på den 😊)

Liker du hjemmelagd syltetøy? og har du lagd det selv?

 

Om du vil hjelpe meg med drømmen om småbruk, legger jeg noen ganger igjen reklamelinker nederst i noen av bloggpostene. Det koster ikke noe for deg å være nysgjerrig og klikke deg inn på dem, men det kan hjelpe meg.

reklamelinker: apple, puma, ellos

Apple//Puma//8848 Altitude

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg