Kveldstur i skogen

Reklame | Gymgrossisten

Kom nettopp hjem fra en herlig liten kveldstur i skogen. Tok ingen bilder i skogen, men heller fra blomsterbedet når jeg kom hjem. De bildene får dere se senere (det er litt styr å få de fra kameraet og over til PC’en). La merke til at i blomsterbedet har jeg løvemunn som hovedsakelig er lilla, men et par av blomstene som kommer er rosa – lurer litt på hva som er skjedd, men rosafargen er nydelig så vet dermed om flere frø jeg må spare på til neste år.

Jeg har lyst til å bli bedre til å gå tur – dørstokkmila er både høy og lang og vanskelig noen ganger, men når jeg først har startet… beste følelsen (så lenge været holder seg pent).

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Det er godt å være ute å gå – bevegelse 🙂 Men som du skriver, dørstokkmila kan være problematisk til tider 🙂

      Lag deg en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg