Kommer snart: God påske!

Påsken står for døren – noe som betyr ferie for noen av oss. Jeg er en av de heldige som har fridager i påsken og noe av planen er å få gjort litt i hagen. Det er varmt nok ute til å starte med i alle fall en del ting: rydde blomsterbed, kanskje klippe litt hekker og roser. Spesielt rosene er jeg litt usikker på; vil jo ikke at de skal få skader av eventuell frost.

Påsken har aldri vært den store høytiden for meg – det er det egentlig bare jul som er. Skjønt, når jeg var liten var det alltid påskeegg på påskeaften med masse godis i…

I år starter påsken dagen etter bursdagen min (jeg har bursdag 27. mars), og det er også dagen vi alle nok en gang må stille klokka. Sommertiden starter på søndag, så på en måte blir påsken en time kortere i år. Jeg håper at vi snart kommer til å slutte med å stille klokka mellom normaltid (ofte kalt vintertid) og sommertid. Stort sett ødelegger det søvnen min i et par uker etterpå…

Uansett, jeg håper du har en fin dag i dag. Kanskje det er sol der du er, for jeg sitter i et tåkehav.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg