Kan noen fortelle meg?

Noen ganger trenger vi alle hjelp, og en av tingene jeg ofte lurer på er hva ting heter. Spesielt i planteriket. Ofte lurer jeg også på om ting kan spises fordi jeg syns det er gøy å plukke ting i naturen for å se om de smaker godt (jeg smaker kun på ting jeg vet er trygt!).

Jeg har en grønn busk i hagen med nydelige hvite blomster som jeg ikke aner hva heter. Ingen planer om å spise den; kjøpe så jeg kan ha en til derimot – det er en mulighet.

Så om noen vet hva denne heter, ville jeg satt stor pris på om du fortalte meg det.

Takk for at du leser.

 

5 kommentarer
    1. Den kunne du spurt meg om for lenge siden. Jeg ønsker meg en slik en, sjasmin, de lukter så godt og kommer ofte rett etter syrinen!

      1. Syrinen til naboen er ferdig med å blomstre nå… Jeg får klippe av noen kvister og håpe at de roter seg så jeg kan få ny busk helt gratis 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg