Kan det bli for mange grønne planter?

Vel, jeg har alltid vært en av dem som sier NEI høyt og tydelig om jeg får det spørsmålet.

Nå har jeg likevel begynt å lure på om det kanskje ikke er så rett frem som et ja/nei-spørsmål.

Kanskje kan det bli litt i overkant mange planter.

Misforstå meg rett, jeg elsker planter og vil gjerne ha noen på bordet fordi jeg syns de pynter opp. Likevel, når de er i ferd med å ta over stuebordet mitt så det ville vært vanskelig å ha folk over på middag begynner det kanskje å bli nok?

Hva er dine tanker om grønne planter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg