Kaldt eller bare litt kjølig?

Vinteren er kommet.

Jeg vil påstå at her jeg bor, når det er over -10 grader, så er det kaldt. Hos mine foreldre tenkte jeg ofte ikke over at det var skikkelig kaldt før det var minst -15, men gjerne ikke før det var -20. På den annen side, de bor på landet og jeg bor nå ved sjøen – lufta er annerledes her.

Når temperaturen inne er under 19 grader syns jeg det er kjølig inne. Til min målers sitt forsvar – den står i vinduskarmen og om jeg hadde flyttet den til kjøkkenbordet eller i det minste til siden for vinduet, ville den vist en høyere temperatur. Tross alt er veggen tykkere enn glass og blir ikke så kjølig som det glasset gjør.

Hvordan er vinteren der du bor?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg