Julepynt – og et par pene og praktiske grytekluter

Som jeg nevnte når jeg la ut mange bilder av pulsvarmere jeg har strikket mange av og ønsker å selge – så har jeg flere ting. Juleting. Skjønt, hvor julete et par grytekluter med en blomst på, er jeg litt usikker på. Uansett kan det være praktisk å ha grytekluter nå som det går mot jul og det blir stadig mer baking og matlaging.

Gryteklutene er heklet i 100% bomullsgarn (jeg har mistet lappen til garnet, men det kan være Fiol?). Gryteklutene er 23 x 18 cm og har hempe så en kan henge de opp. Pris kr 300.

Ting å henge på juletreet er populært når det nærmer seg jul og jeg har to ting som kan passe perfekt. Begge kan for så vidt også passe som pynt på pakker eller som pynt andre steder. Hvor søtt hadde det ikke vært med helt hvite gardiner med mange små, røde julehjerter på?

Julehjerter heklet i 100% bomullsgarn. Pris per hjerte er kr 20.

Snøkrystaller kommer i mange størrelser, eller, jeg har testet ut tre ulike størrelser: liten (6 cm), middels (8 cm), stor (10,5 cm). Snøkrystallene er utrolig søte, men tok overraskende mye lenger tid å lage enn julehjertene – så her er prisen kr 40 per stykk.

De kan enkelt henges opp om du har en sytråd eller lignende…

Å ta gode bilder av røde ting er absolutt ikke min spesialitet, men jeg har gjort et forsøk.

 

Heklet juleløper med klokker – også heklet i 100% bomull. Prisen for denne er kr 250,-

Jeg holder til i Tønsberg-området, så om du ønsker noe og det må sendes, må kjøper betale porto. Når ting må sendes i posten for å være sikker på at det rekker frem til jul aner jeg ikke – så her er det viktig å huske på at tid er en greie som alltid virker til å gå raskere jo nærmere en kommer jul… 🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg