Jeg vil bruke alle pengene mine

Reklame | Bodylab

Det er mye jeg kan tenke meg å bruke penger på, men foreløpig er det ikke nok til et småbruk. Så enn så lenge får jeg holde meg til litt mindre ting.

Frø! Både til spiselige vekster (grønnsaker og frukt) og til blomster.

Å kunne grave i jorda med hendene; vanne, så og vente. Vente på at det jeg sår skal spire. Det er mye å velge mellom, men en del begrenses av plassen jeg har. Siden jeg allerede har frø fra i fjor og kjøpte noen i vinter er det egentlig lite jeg trenger.

Likevel, planen er å dra innom Plantasjen en eller annen dag, bare for å se litt…. Jeg vet jeg skal kjøpe blomkarse fordi jeg har hørt at det kan hjelpe til å holde lus unna rosene og jeg foretrekker å ikke bruke sprøytemidler av noe slag. Grønne inneplanter skal jeg derimot ikke se på engang fordi jeg har allerede en halvveis jungel i stua allerede.

Grønnsaksfrø har jeg nok av for øyeblikket, men jeg har lyst på litt mer blomsterflora – må bare finne ut hvilke jeg liker godt nok til å bruke penger på det. Tross alt har jeg ikke plass til alt så selv om jeg kan bruke alle pengene mine på å kjøpe blomsterfrø, hjelper ikke det noe om det ikke er plass til dem.

Legger ved noen reklamelinker som jeg kan tjene noen kroner på til småbruksdrømmen om du klikker på dem.

Takk for at du leser.

Bodylab Training Backpack//Bodylab Just Nuts (400 g) – Cashews//Bodylab Protein Bar Mix Box//Bodylab Just Nuts (400 g) – Almonds

4 kommentarer
      1. Wow! Så utrolig hyggelig at jeg har vært inspirasjon 😁 gleder meg til å høre oppdateringer (husk at paprikaer tar tid). Tenk at du også kanskje skal spise egne paprikaer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg