Jeg tror det er en rekord!

Reklame | Magasinet

Siste dagen i november og jeg har nådd et mål jeg ikke trodde jeg ville få til.

Jeg har lagt ut noe på bloggen hver eneste dag i november! Et bilde og noe tekst hver eneste dag. Noen dager er vanskeligere enn andre og da er det viktig å ta med seg de små tingene – som faktisk kan være store ting enkelte dager.

Dette gav meg nok en gang en tanke om de som lever av å blogge – de som legger ut bloggposter hver eneste dag hele året og har gjort det i flere år. Hvor får de alle ideene fra? All inspirasjonen? Motivasjonen til å gjøre dette dag ut og dag inn?

Jeg vet det finnes mange som fremdeles tenker at blogging ikke kan være en “ordentlig” jobb – jeg tror ikke de har testet det for å si det sånn. Uansett hva jeg tenker om enkelte av temaene som tas opp av en del bloggere er det ingen tvil om at det burde regnes som en jobb – med tanke på hvor mye jobb det faktisk er – og jeg aner ikke hvor mye de gjør bak kulissene, men noe sier meg at de gjør mye som ikke syns på selve bloggen deres.

Uansett; jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte å legge ut noe hver dag i en hel måned!

Noe jeg ikke har klart like bra er å finne ting som blir klikket på av annonser, så her kommer det en gylden mulighet 😊

Anodisert kjelesett//Kjelesett, komplett tursett//Dovrefjell Tarp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg