Jeg liker å bli strekt

Noen ganger føler jeg meg som en hard, sammenkrøllet ting. Kanskje jeg har ligget litt rart når jeg har sovet, kanskje jeg har sittet for mye stille i en pussig posisjon, kanskje jeg har vært veldig nervøs for noe som har gjort at jeg har spent musklene uten å legge merke til det.

Spesielt om morgenen i helgene, når jeg har god tid, liker jeg å strekke ut. Kjenne at musklene løsner og jeg blir mer løs og ledig i kroppen. Om jeg har hodepine fordi jeg har spente muskler, kan det å strekke ut noen ganger gjøre underverker. Så jeg liker å bli strekt. Jeg føler meg mer klar for å ta fatt på oppgaver for dagen når kroppen er mer i lage.

Jeg skal ikke late som det alltid er det mest behagelige i det jeg starter – tenk at du har holdt en neve knyttet en god stund og så skal åpne den – det er ikke alltid like behagelig, men du så digg når du endelig får åpnet håndet skikkelig. Sånn føles det når jeg strekker ut: først ubehag, så den gode følelsen av at kroppen fungerer godt igjen.

Liker du å strekke ut innimellom?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg