Jeg klarte ikke la være…

Den kjente shoppedagen “Black Friday” har vært tilstede i Norge i flere år nå og i år deltok jeg. Utrolig nok. Tross alt prøver jeg å begrense shopping (med mindre jeg finner et småbruk – som er det jeg samler penger til). Noen ganger derimot klarer jeg bare ikke å la være. Nå var riktignok planen at noe av det skulle bli en del av julegaven til min mor, men det er heldigvis lov til å endre mening. Så jeg beholder alle puslespillene for meg selv.

Hele fire puslespill ble det; tre av de var på salg, og så et 10% avslag i tillegg på grunn av Black Friday. Så da klarte jeg ikke la være fordi jeg har ønsket meg nye puslespill en stund nå. Kunne like gjerne slå på stortromma når jeg handlet. Litt usikker på hvilket jeg skal begynne med, så hjelp meg å velge?

Visste du forresten at puslespill har titler? Jeg fant ut av det bare for et par måneder siden, så jeg var litt overrasket. En annen ting – alle fire boksene er omtrent like store, men selve puslespillene har ulikt antall brikker…

Disney’s magical storybook.

Colorful birds

Sweet week

Cosmos

2 kommentarer
    1. Jeg elsker puslespill 🙂 Det er så avslappende, og det er skikkelig givende når man se at “den brikken hører til der”. Jeg er ikke så fan av masse himmel, gress eller hav, slik at man må prøve seg frem hvilke brikker som passer. Jeg synes du har valgt noen flotte, fargerike puslespill. Selv ville jeg nok valgt noen litt enklere i nyansene, men tror jeg ville startet med Cosmos. Spennende med verdensrommet 🙂
      Lykke til med puslingen…

      1. Jeg har hatt mange landskaps-puslespill – gress, fjell og himmel…Er veldig glad for at det er mer å velge mellom nå! Verdensrommet er spennende på mange måter, så jeg gleder meg til å pusle det. Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg