Jeg klarer ikke å la være…

En av hobbyene mine er å pusle puslespill og når jeg først starter på et så klarer jeg ikke å la være å fortsette…

Først sorterer jeg litt; noe som er en litt kjedelig, men også en veldig behagelig ting å gjøre. Så sprer jeg mange brikker utover og går på skattejakt – det er i alle fall det det føles som.

Jeg liker bildet på dette puslespillet, men brikkene er dessverre ikke best kvalitet. Brikkene er litt for tynne til å være solide, men det går greit når jeg er forsiktig. Ofte hører jeg på musikk eller en podcast når jeg pusler. Eller så blir jeg bare sittende å tenke – helt i min egen verden. Jeg koser meg mens jeg drikker te og pusler – noe som er en perfekt syssel når været ute blir kjøligere (i dag er det riktignok sol og fint vær, så jeg skal nok en tur ut også).

God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg