Jeg havner alltid på gulvet…

Det er den tiden igjen. Det skjer hvert år.

Etter å ha vært på julegaveshopping med mine foreldre – og spist god lunsj – må selvfølgelig det jeg har kjøpt pakkes inn. Det skal tross alt være julegaver og dermed er innpakning en del av det hele. Selve julegaveshoppingen er en tradisjon vi har hatt i mange år nå, men i år ble det tidlig på dagen og lunsj istedefor middag – det er viktig å kunne tilpasse seg.

Det har hendt at jeg har startet ved et bord; du vet: sitte på stolen, ha tingene på bordet og så pakke inn.

Jeg har gitt opp! I så stor grad har jeg gitt opp at jeg bare setter meg på gulvet med en gang. Der har jeg god nok plass til å skyve ting rundt (spesielt større ting som skal pakkes inn) og dessuten slipper jeg å være bekymret for om jeg plutselig skulle klippe litt i duken som ligger på bordet. Det er nemlig fordelen med gulvet: god plass og ingen duk å være bekymret for.

Hvor pleier du å sitte når du pakker inn julegaver?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg