Jeg håpet på en gladnyhet…

I dag har jeg vært på kjøretur med mine foreldre – vi så på hus! Jeg hadde store forhåpninger om at dette ville være mitt nye hus, så jeg gledet meg stort. At det var mange som skulle på visning og det ville være en del om beinet ante meg. Så å skulle vinne budrunden ville vært nesten litt utrolig. Glemte helt å ta bilder, men det er greit.

Dessverre blir det ingen gladnyhet i dag. Ikke fordi jeg ikke kommer til å vinne budrunden, men fordi jeg ikke engang legger inn bud. Tomten var fantastisk, men det ville vært for mye å gjøre med huset som ville kostet for mye penger – i tillegg til kjøpsprisen. Det var lavt under taket i kjelleren og badet hadde et pussig lavt tak. Jeg regnet jo med at det ville være en del å gjøre, men prislappen for å få det i en stand jeg ville ønsket ble i største laget når jeg regnet kjapt sammen. At rommet jeg likte aller best var rommet over garasjen – hvor vedovnen ikke engang var koblet til pipa sier kanskje sitt?

Likevel, det ble en hyggelig kjøretur med mine foreldre – vi skravlet hele veien så nå føler jeg nesten at jeg er litt sår i halsen av all stemmetrimmen… Vel, jeg fortsetter jakten så ønsk meg lykke til?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg