Jeg fant en eske!

For flere måneder siden pakket jeg sammen alt jeg hadde fordi jeg hadde solgt huset mitt. Å måtte flytte ut derfra var en naturlig fortsettelse. Å flytte inn til mine foreldre kanskje ikke fullt så naturlig, men siden jeg ikke hadde funnet nytt hus å kjøpe så ble det sånn.

Så nå lever jeg i esker og finner ingenting – det er i alle fall sånn det føles.

En eske jeg tenkte det kunne være greit å finne nå før jul var en eske med ferdiglagde håndarbeid. Grunnen til at det var greit å finne den var et håp om å kanskje få solgt noe av det og dermed få noe ut av huset (til mine foreldre). På den måten ville det blitt i alle fall noe færre ting her…

Nå er det for mørkt til å få tatt gode bilder av arbeidene, så det får bli i morgen. Så om du er på utkikk etter håndarbeid å bruke som julegaver – enten til deg selv eller andre – kanskje du finner noe blant det jeg har lagd?

For å være ærlig husker jeg ikke alt som er i esken, men jeg vet det er strikkede kluter, heklede og strikkede pulsvarmere, heklede julehjerter, heklede snøkrystaller, strikkede babytepper og mer til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg