Hvorfor er det så nervepirrende?

Nå har jeg nettopp gjort noe jeg syns er nervepirrende. Så nå må jeg vente i spenning på et resultat. Et resultat jeg ikke vet når kommer, men jeg vet at søknadsfristen er 25. mai…

Jeg har nemlig sendt en jobbsøknad.

Det er det en stund siden forrige gang jeg gjorde og jeg blir alltid nervøs når jeg gjør det. Jeg mener, jeg blir sittende håpefull og vente mens noen jeg ikke kjenner skal bedømme hva de tenker om meg og om de vil ønske å ha meg inn til intervju for å se om jeg er den de velger å ansette. Bare det å bli innkalt til intervju er noen ganger en stor seier med tanke på hvor mange som søker på enkelte jobber.

Hvor mange som søker på denne jobben aner jeg jo ikke, men jeg krysser likevel fingrene og håper det går min vei…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg