Hvordan selge ting på nett

Det er mange som selger alt mulig forskjellig på internett. Til hvilke priser ting blir solgt er vel mer variabelt.

Selv har jeg solgt lite på nett. Et keyboard som jeg i etterkant innså at jeg kanskje kunne fått mer penger for, men sånn går det når en er nybegynner.

For øyeblikket har jeg noen krus jeg gjerne skulle solgt, men er usikker på hvor det beste stedet å gjøre det er. De seks krusene er store og holder godt på varmen med varm drikke i seg. Jeg føler de er perfekte for gløgg en kald vinterkveld, men også for kalde drikker midt på sommeren.

Dessuten har jeg fem krus jeg tenker passer best som ølkrus/ølmugger. Hvorfor det ikke er seks vet jeg ikke, men alle har hver sin tekst.

“Øl i kaggen gjør magen ren, gir vett i skallen og marg i ben”

“Hva er mindre enn ikke no’? En halv pils delt på to”

“Jeg er ingen danna pærrson, for jeg har drekt før jæ’ kom hit”

“Det eneste som kan redde ungdommen fra toppidretten er alkohol”

“Man har ikke mer moro enn den man drikker selv (og knapt nok det)”

Selv om jeg liker alle krusene, så har jeg rett og slett ikke plass til alt. Dermed blir målet å få solgt litt ting så jeg føler jeg har bedre plass i huset.

Spørsmålet blir da: selger du ting via internett? I så fall; hvilke nettsider benytter du deg av? Har du tips til hvor jeg enklest kan få solgt ting på nett?

Takk for tips og at du leser bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg