Hvordan har du det egentlig i dag?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvordan har du det egentlig i dag?

Mange av oss går gjennom dagene uten alltid nødvendigvis tenke hardt over hvordan vi egentlig har det. Veldig forståelig – det er så mye som skal gjøres, jobb, familie, venner, vaske hus, ha hobbyer, holde seg i form, forberede seg til jul (i alle fall nå om dagen), barn for de som har det. Er det rart at vi ikke alltid rekker å kjenne etter hvordan vi har det?

Jeg tenker mye om dagen; på fortiden, nåtiden og fremtiden. Så jeg kan vel si at jeg er tankefull. Fysisk sett er jeg ikke i min beste form, og mentalt er jeg overalt (jobber med begge sakene). Så hvordan jeg egentlig har det kan variere fra time til time, i øyeblikket jeg skriver dette er jeg fornøyd med at jeg kan kose meg med å skrive blogg. (I går klarte jeg i svi/brenne pasta – igjen – så da var jeg mest frustert, sint og lei meg…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg