Hvordan få inspirasjon til å blogge?

Inspirasjon og motivasjon er fint det, men noen ganger er det vanskelig å finne. Mange venter på at det skal komme, mens andre går ut og jakter på det. Hva du velger spiller egentlig ingen rolle. Poenget er å gjøre det (blogge altså, inspirasjon og motivasjon er mer varierende).

På samme måte som du ikke diskuterer om du skal pusse tennene – du bare gjør det – sånn kan du også velge å gjøre det med blogging (og all annen skriving for den saks skyld).

En vane, en regel – kall det hva du vil. Bestem deg for noe og gjør det til en udiskutabel ting du bare gjør – uten å vingle om du skal eller ikke.

Har jeg alltid inspirasjon til å blogge? Nei. Kommer jeg til å legge ut en bloggpost hver dag? Kanskje, kanskje ikke. Det jeg har bestemt meg for er at jeg skal skrive hver dag. Om det er bra, dårlig eller midt på treet spiller ingen rolle – så lenge jeg skriver hver dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg