Hvor mange lass er det blitt?

Jeg flytter. Eller, det er vel mer riktig å si at jeg er i flytteprosess – det er tross alt fremdeles (!) mye igjen i huset mitt. Utrolig, men sant. Hvor mange lass det etterhvert er blitt i løpet av de siste to månedene aner jeg faktisk ikke. Jeg er kommet ut av tellingen!

Så utrolig mye ting en har. Selv om jeg visste jeg hadde mye ting, føles det nå bare mer og mer overveldende – jeg tror jeg i mitt neste hus blir nødt til å være litt minimalist?

Heldigvis virker det som om jeg nærmer meg slutten. Virkelig på tide siden det snart er overtakelse for nye eiere.

For hver gang jeg snur meg rundt og tenker at nå er jeg ferdig på ett sted er det som om noen har vært og lagt fra seg mer. Det føles i alle fall sånn – hver gang jeg snur meg så oppdager jeg mer og mer og mer og…ja, du skjønner?

Søpla, finn, gjenbruksbutikker har vært mine venner – facebook er mindre vennlig (med mindre en regner med alle som prøver seg på svindel – det er en del av de). Likevel er det uhorvelige mengder jeg tar med meg videre.

På den annen side – kanskje dette vil gjøre at jeg vil tenke meg enda mer om før jeg kjøper mer ting? Jeg tror jeg skal krysse fingrene og håpe at det er alternativet som slår til!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg