Hvor mange bøker leste du i februar?

Hvor mange bøker en leser i løpet av en måned kan være veldig variabelt; alt fra null til så mange dager det er i måneden (jeg har aldri klart det, men jeg kjenner ei som har gjort det!).

Siden jeg er glad i å konsumere historier og lære nye ting har jeg et ønske om å lese en bok i uka. Noen ganger fungerer det ikke, mens andre ganger fungerer det over all forventning. Februar var en sånn måned; totalt landet jeg på å ha lest hele 8 bøker og jeg lurer litt på hvordan jeg fikk det til.

Nå lurer selvfølgelig jeg på om du leste noen bøker i februar og hva du eventuelt syns om dem; så det kan du gjerne fortelle meg om i kommentarfeltet.

Lurer du på hvilke bøker jeg leste i februar så kan du se videoen under hvor jeg snakker om alle sammen:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg