Hvilke plante ønsker du deg?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvilken plante ønsker du deg?

Planter har vært i vinden en stund nå – eller, det har vært mange som har skaffet seg mange planter til stuene sine (og andre steder i huset vil jeg tro). Selv har jeg ikke gjort det fordi jeg allerede hadde for mange. Likevel, det er lov å ønske seg…så innimellom kikker jeg innom nettsidene til Plantasjen og finner mye å ønske meg – blant annet en som heter Calathea Orbifolia. Grønne planter er min greie for de fleste blomster dør inne hos meg. Skjønt, fredsliljen jeg har, har jeg hatt i flere år nå – noe sier meg at jeg burde potte den om litt – og kanskje dele den for den er blitt litt stor. Skulle jeg ønske meg en blomst tror jeg kanskje det måtte blitt en flamingoblomst – gjerne i rød, lilla eller rosa – og den ligner jo litt på fredsliljen i utseendet så jeg har tydeligvis en type?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg