Hvilke dyr har du eller skulle ønske at du hadde?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvilke dyr har du eller skulle ønske at du hadde?

Selv om jeg aldri har hatt dyr, så betyr ikke det at jeg ikke ønsker meg det. Når jeg får meg småbruk (må bare ha litt mer penger først…) skal jeg ha dyr: hund, høner, sau og gris. Andre dyr jeg også kunne tenkt meg er en hest, ku, gjeiter og kalkuner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg