Hva tjente jeg på bloggen i juni?

Det er mulig å tjene penger på blogging!

En nyhet som absolutt ikke kommer som et sjokk (satser jeg på…).

En av mange muligheter til å tjene penger på blogging er reklameinntekter og i blogg.no er det mulig å være i et partnerprogram hvor en får ta del i inntektene knyttet til reklamevisningene.

Alt vel og bra, men for små bloggere som meg utgjør det ikke akkurat store summene for å si det sånn. Likevel, siden jeg er så opphengt i økonomi som jeg er, er det artig å få en mail en gang i måneden med et lite tall.

I juni var inntekten min på hele 10,21 kroner! Det er det høyeste tallet jeg har fått (det minste jeg fikk var første måned: kr 0,90). Siden det stort sett har gått oppover hver måned, kan jeg jo si at jeg har høye forventninger.

Om et par år kan det jo hende at jeg har tjent inn så mye at jeg til og med kan få det utbetalt (med mindre reglene endres innen da…).

Har du tjent penger på noe du gjør online?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg