Hva tjente jeg på bloggen i februar?

Det jeg alltid tjener på bloggen er gleden ved å kunne skrive, ta bilder og dele en liten bit av det som opptar meg. Skriver jeg om alt jeg tenker på? Nei, det ville blitt en skikkelig pussig miks av det meste mellom himmel og jord – men kanskje det kunne vært fascinerende?

Å påstå at jeg tjener penger på bloggen er å dra det litt langt, men det kom faktisk noe økonomisk ut av den i mars… Teori og praksis er ikke nødvendigvis det samme, så i teorien tjente jeg ca 32 kroner på bloggen i februar, i praksis derimot ser jeg ikke de pengene (det er så lite at det ikke utbetales…).

Siden jeg syns tall kan være fascinerende kommer det litt flere bloggtall:

– I februar hadde jeg 885 sidevisninger (mot 828 i januar så litt oppsving sånn sett – og med tanke på at februar er tre dager kortere enn januar føler jeg at jeg kom bra ut i februar). Det betyr et gjennomsnitt på 31,6 hver dag – som for meg er mye og jeg setter stor pris på det 🙂

– 28 bloggposter ble lagt ut – noe som tilsvarer en hver dag, men noen dager la jeg ut to og andre dager la jeg ikke ut noen poster.

– 13 kommentarer fikk jeg fra andre – og jeg tenker at det er “mye” rett og slett fordi når jeg tenker over hva jeg selv gjør…det er ekstremt sjeldent jeg legger igjen kommentarer hos andre (har stadig et mål om bli flinkere til å gjøre det, men så er det det med å gjennomføre mål…).

Så det var bloggtallene mine for februar. Mon tro hva tallene vil være for mars?

4 kommentarer
    1. Artig, ikke mange kronene på blogg om dagen..De som blogget før oss dro jo inn gode penger.
      Kommenterer man hos andre så kommer man inn i gjengen her. Det krever jo en del mer da, må lese ganske mange blogger og henge med! Så det. blir et valg man tar.
      Ha en fin ettermiddag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg