Hva tjente jeg på bloggen i desember?

Reklame | Body Green

Det kan kanskje virke som denne rapporten kommer sent, men fikk ikke mail fra Egmont før i dag.

Teoretisk sett tjente jeg kr 24,51 på bloggen i desember, men i praksis tjente jeg ingenting. Grunnen til det er at teori og praksis er ulike ting. En må tjene over en viss sum før det blir utbetalt – helt logisk etter min mening. Å skrive en faktura for et så lite beløp – mesteparten ville gått bort i gebyrer og skatt.

Noe som gjør at jeg foreløpig er et stykke unna en utbetaling, men jeg nekter å gi meg. Dessuten, jeg blogger ikke for pengene – da hadde jeg sluttet for mange år siden…

Å sitte og taste på et tastatur og se tankene mine utfolde seg svart på hvitt på en skjerm – av en eller annen grunn føles det riktig og jeg koser meg.

Likevel, en gang i blant legger jeg ved litt reklamelinker nederst – et klikk eller to fra deg kan hjelpe meg nærmere drømmen om et småbruk.

Ribbon Twist Hårrull//Pannebånd med borrelås//Biologisk nedbrytbar hårbørste

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg