Hva slags kalender bruker du?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hva slags kalender bruker du? Mobilen, papirformat eller er du en rebell som ikke bruker kalender?

Jeg vet ikke hvor mange år det er blitt, men jeg holder meg til kalender i papirformat. Joda, noen ganger irriterende å drasse rundt på den, men jeg syns det likevel er enkelt å holde oversikt på den måten. Noen år kjøper jeg bare ny 7.sans helt lik den jeg har hatt, mens andre år velger jeg med en annen en. Har faktisk hatt størrelser helt opp i A5! – riktignok når jeg var student og jobbet samtidig så det var mye å holde styr på. Nå derimot holder jeg meg til en veldig liten en. Bare akkurat stor nok til å skrive opp planer, jobb og viktige ting å huske – andre gjøremål har jeg andre lister til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg