Hva skal den nye fargen bli?

Etter å ha innsett at det blå garnet jeg tenkte å strikke et par korte pulsvarmere av, ikke var nok til selv det, måtte jeg finne på noe annet. Små rester er vanskelig å ha med å gjøres, så da valgte jeg noe det var litt mer av i kurven min.

Nesten halvannet nøste. Det burde kunne bli noe – ikke sant?

Skikkelig eplegrønn farge, helt nydelig egentlig. Jeg har allerede strikket pulsvarmere (som er til salgs) og et skjerf (som jeg bruker selv). Garnet er utrolig mykt og mønster kommer tydelig fram på en så klar farge.

Nå lurer jeg dermed bare på hva jeg ønsker å lage av det. Med begrenset mengde, er det nødvendigvis begrensede muligheter. Pulsvarmere er en mulighet, men det har jeg strikket så jeg har lyst til å lage noe annet. Jeg tror det er litt for lite garn til en lue, selv om det er det jeg tror jeg har mest lyst til å strikke. Hm, tenke, tenke.

Kanskje et pannebånd kunne fungert?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg