Hva har du gjort i dag?

Jeg håper du har hatt en fin dag!

Om du skal være sosial i kveld og resten av helgen håper jeg du husker å holde god nok avstand. Gjør noe du liker, noe du koser deg med, noe som gir deg energi, noe som får deg til å smile og le.

Før det ble mørkt i dag, rakk jeg å gå en liten tur ute i kulda. Så lenge jeg har på nok klær så jeg holder varmen, er det en god følelse av frihet og natur og frisk luft. Må innrømme at jeg foretrekker å gå mens det fremdeles er lyst ute, spesielt nå om vinteren. Får sett naturen best da.

Den magiske, fantastiske naturen – vi må passe på så vi beholder mest mulig av den – det er godt for både sjelen og klimaet.

Takk for at du leser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg