Hva er favoritthåndarbeidet ditt?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hva er favoritten blant håndarbeid du gjør?

Jeg lærte å veve for mange år siden, men jeg har ikke gjort det på mange år så jeg kan vel ikke kalle det en favoritt (eller kan jeg det?). Siden jeg både strikker og hekler føler jeg at jeg har litt å velge mellom, men det er veldig begrenset med hva jeg gjør av variasjon. Jeg vil dermed påstå at å strikke sokker er favoritten – det kan gjøres overalt; enkelt og praktiskt og veldig brukandes.

2 kommentarer
      1. Nå var tankene mine ganske uskyldige (før jeg så svaret ditt i alle fall 😳🤣) – jeg tenkte på varianter av håndarbeid som strikking, hekling, veving, treskjæring og andre ting som ligner på det. Innser nå at det kan tolkes på flere måter 😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg