Hva er drømmejobben din?

Har du allerede drømmejobben eller vet du hva drømmejobben din er?

Jeg har hatt flere ulike jobber – hovedsakelig i serviceyrker. Heldigvis for meg liker jeg mennesker, men som introvert elsker jeg også dager hvor jeg ikke ser en levende sjel (bortsett fra småfugler – de vil jeg veldig gjerne se hver eneste dag). Fordelen med å ha hatt flere ulike jobber er at jeg vet en del om hva jeg liker i en jobb og hva jeg misliker. Nå tror jeg ikke at en drømmejobb kun har ting en liker i seg – det er alltid noe en kan mislike, men når jeg tenker på konseptet med drømmejobb er det en jobb med mest ting en liker.

Hva min drømmejobb er, vet jeg faktisk ikke. Må innrømme at jeg håper jeg finner ut av det snart – spesielt siden jeg snart står uten jobb siden nåværende jobben min er nedskjært (skal bare jobbe ut oppsigelsestiden). Er målet at min neste jobb er drømmejobben? Nei, men jeg håper jeg finner en jobb jeg liker mesteparten av!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg