Hva er din favorittfarge (og hvorfor)?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hva er din favorittfarge?

Rød var favorittfargen min når jeg var liten, men ting endrer seg. Nå er min favorittfarge grønn. Jeg har flere grønne gensere jeg elsker (også fordi de er så myke og varme), haugevis av grønne planter, og så er jo naturen full av ulike grønnfarger. Ifølge snl.no er ordet grønt språkhistorisk knyttet til ting som gror – spiring og vekst – noe jeg er opptatt av, så det føles passende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg