Hva er din favorittartist?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hva er din favorittartist?

Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg stiller spørsmål til andre når jeg ikke vet mitt eget svar…

Å velge en artist er vanskelig fordi jeg hører på mye ulik musikk: pop, rock, r’n’b, rap, jazz, instrumental, country, klassisk og listen kan fortsette…så det er vanskelig å velge. Kelly Clarkson, Haley Reinhart, Bryan Adams, Taylor Swift er i alle fall noen av artistene hvis musikk jeg liker å høre på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg