Hva er det mest nyttige du har lært?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hva er det mest nyttige du har lært av dine foreldre?

Vi har vel alle lært diverse ting fra våre foreldre – både på godt og vondt, men forhåpentligvis også mye nyttig. Det første som slår meg når det kommer til noe nyttig jeg har lært fra mine foreldre er en viktig del (i alle fall i min mening) av privatøkonomi. Aldri bruk opp alle pengene du har – alltid spar litt i tilfelle det skjer noe. Nå om dagen kalles dette ofte en buffer eller sparepenger – jeg lærte fort at det er viktig å alltid ha litt i bakhånd. Jeg har selvfølgelig lært mye annet også, men dette er lærdom jeg benytter meg av hver eneste dag så føler det definitivt var god lærdom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg