Hm, lager jeg nye rester?

Når jeg hekler på bomullsteppet mitt, tar jeg et nytt nøste for hver nye farge. Det gjør at det hele tiden blir nye rester – noe som er litt motsatt at det som burde være planen.

På den annen side – jeg aner ikke hvor mye av garnet mitt er, så jeg tror jeg har sluttet å bry meg så mye akkurat nå?

Dessuten, jeg vil jo at pleddet skal bli så fint som mulig, og det å ha ørten tråder og feste er jo ikke noe gøy. Dermed blir det til at jeg tar nytt nøste for hver gang. Om det er lurt eller ei vil sikkert tiden vise, men siden det er bomullsgarn er jeg ikke så bekymret.

Fordelen med bomullsgarn (og annet garn for den saks skyld) er jo at det kan brukes til så mangt. Små tepper, håndkler, kluter og grytekluter er de første tingene som faller meg inn i alle fall. Så jeg skal nok får brukt opp de “restene” jeg lager nå.

Markøren som sitter i det blå viser forresten hvor jeg var ved starten av dagen i går – så jeg heklet masse i går 🤩

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg