Hjem til jul – og hjem fra jul

Håper du har en fin romjul enten du jobber eller har fri!

Jeg har fri denne romjulen så jeg var hos mine foreldre og feiret jul. Dro til dem utpå dagen på julaften – senere enn jeg planla – garasjeporten var frosset fast så det tok litt tid… En hyggelig julemiddag med resten av familien – og noen hyggelige juledager. Pakker under treet var det også og jeg fikk flere av tingene jeg ønsket meg (forventet ikke å få et småbruk for de er så vanskelige å pakke inn – så det var naturligvis ikke under treet – ei heller andre steder). Nytt puslespill derimot ble det. En ny pysj – myk og søt med snøkrystaller. En digital kjøkkenvekt (som jeg kommer til å bruke både til baking og å veie garn…) og flere andre småting. Det er en greie med å bli eldre – færre gaver. Helt greit egentlig – jeg har omtrent alt jeg trenger. På den annen side – å pakke opp pakker er noe jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei av…

Kom hjem igjen i går og da var det mer problemer med garasjeporten. Sånt skjer? Får vel til å fikse det etterhvert.

Uansett; i dag snødde det når jeg gikk til butikken – glatt var det også så jeg gikk forsiktig.

Bloggingen har blitt satt litt på vent i juledagene fordi det var familietid for min del. Å ikke være innom internett på noen dager var veldig uvant, men jeg tror det var sunt for meg. Resten av romjula blir absolutt ikke fri for internett – jeg mener, jeg er jo her igjen 🙂

2 kommentarer
    1. Hehe, ja, det skulle tatt seg ut om det lå et småbruk til deg under juletreet! Det ville i så fall greit kunne kalles et småbruk!!:))
      Fint å lese at du har hatt en flott jul sammen med dine. Kos deg videre nå i romjula.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg