Hele verden er hvit – i august?

Jeg trodde det var meldt sol som vær i dag, så jeg var ganske så overrasket når jeg våknet og tittet ut av vinduet.

Når jeg ligger i senga kan jeg se ut av vinduet, men det jeg ser er tretopper og himmelen. I dag så jeg fremdeles noe av tretoppene, men jeg lurte på hva som var skjedd. For det så ut som hele verden var farget hvit.

Siden jeg har flyttet til et nytt sted, vet jeg at det er mye å oppdage. Mye jeg ikke er vant til, og et vær som er ulikt der jeg kommer fra.

Med tanke på hvor hvitt det var, og hvor kjølig enkelte netter har vært – lurte jeg et øyeblikk på om det var kommet snø.

Heldigvis var det bare tåke. Masse tåke. Så nå lurer jeg på om tåke letner og det faktisk vil bli sol i dag. Det ville vært veldig praktisk siden en av dagens planer var å ta litt klesvask og henge den til tørk ute…

2 kommentarer
    1. Jeg bor jo midt i Oslo, så her er det ofte bare GRÅTT…veggene rundt her, når jeg kikker ut vinduet. Men i går var jeg en tur på landet, og i skogen. Og der var det skikkelig grønt skal jeg love deg. Og litt brunt…gjørmete.. 😮

      1. Grått – en god grunn til å ikke bo i byen? 😊 Det grønne i naturen er fantastisk, det brune – og spesielt det gjørmete – ikke like fantastisk 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg