Heldigvis finnes det ærlige folk

I det siste har jeg solgt en god del av møblene mine (har fremdeles noe til salgs…) fordi jeg har solgt huset og skal flytte. Flytteprosess er et kapittel for seg selv, men jeg gjør så godt jeg kan (med god hjelp).

Å selge ting på nett har jeg ikke gjort mye av, men har funnet ut av å bruke Finn for å selge møbler går ganske greit. Kjøperne mine har vært enkle å ha med å gjøre; overlevering og betaling har vært enkelt. Heldigvis.

En annen heldigvis skjedde her om dagen. Jeg hadde solgt en sjenk og var veldig fornøyd med at nok et møbel var ute av huset. Selvfølgelig hadde jeg sjekket at det var tomt – trodde jeg… Kjøperen hadde oppdaget noe jeg tydeligvis hadde klart å overse og ga meg beskjed. Et lite smykkeskrin og et arbånd jeg riktignok ikke kan bruke lenger, men så vidt jeg vet var det en av dåpsgavene mine, så jeg satte stor pris på ærligheten til kjøperen. Dermed fikk jeg hentet tingene og var veldig takknemlig.

Tross alt er det mye som kan skje i en flytteprosess og noen ganger forsvinner ting, så jeg er takknemlig for at dette kunne forsvunnet, men faktisk ikke gjorde det.

Så ærlige folk – det er sånt jeg liker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg