Har tatt meg vann over hodet

Ikke like bokstavelig som på bildet, men jeg har ikke puslet på en stund. Så å begynne på et av de største puslespillene jeg har var kanskje ikke det mest gjennomtenkte…

Et sjørøverkart på 3.000 brikker. Jeg har puslet dette en gang før, men det er flere år siden. Som vanlig er det alltid et prosjekt bare det å finne flest mulig av kantbrikken. Grunnen til at jeg pusler kanten først (eller, mesteparten av den i alle fall), er at det gir meg en ide både hvor stort det faktisk blir, men også hvor de ulike elementene omtrent hører hjemme.

Takk for at du leser. Pusler du puslespill noen ganger?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg