Har jeg aronia (svartsurbær)?

I en stor hage er det mye å oppdage, og mye å lure på. Det er mange ulike busker (og trær) på eiendommen min, så da er det selvfølgelig mye kunnskap jeg foreløpig ikke er godt bevandret i…

Så da blir dagens spørsmål: er den ene busken min aronia eller svartsurbær som det også heter? Jeg har hørt at de kan saftes – og kanskje syltes?

Målet mitt med nye bolig og stor eiendom med mye vekster på, er å bruke det som et sted å lære. Ja takk, jeg vil gjerne lære alt! 🤩

Det er blitt nevnt at det er bare å laste ned en app, men det er ikke mulig på min mobil (for gammel og ingen lagringsplass lenger) – så det er ikke et alternativ. Dermed blir dere som leser her, en av mine måter å kanskje få noe informasjon på…Så om noen vet om jeg har rett – eller om jeg tar fullstendig feil – ville jeg satt pris på å få vite det 🌱

6 kommentarer

Siste innlegg