Har begynt å tenke på ønskeliste til jul…

Jeg har allerede strikket noen julegaver (må bare feste trådene og pakke det inn så er det faktisk klart) og har latt meg selv høre på julemusikk når jeg har strikket – en måned tidligere enn jeg vanligvis hører på julemusikk, men hvorfor ikke? Hva som er på andre sin ønskeliste har jeg (foreløpig) ingen aning om, men om jeg begynner å spørre kommer garantert samme spørsmål i retur.

Ofte føler jeg meg veldig heldig – jeg har få mangler i livet, men det gjør det faktisk noen ganger litt utfordrende når jeg skal lage ønskeliste. Jeg har det jeg trenger og om det er noe jeg ønsker meg, så kjøper jeg det (bortsett fra småbruk – foreløpig ikke nok penger til det…). På den annen side så er det sjeldent jeg virkelig trenger noe (bortsett fra mat og bensin selvfølgelig) – med mindre en regner med det å betale regninger. Joda, kunne alltids ønske meg mer garn – men burde nok bruke opp litt mer av det jeg har før jeg skaffer meg mer – plass og sånn lissom. Det samme med notatbøker (kjøpestopp for dette da jeg har mange ubrukte) og puslespill (disse har jeg lagt alle av flere ganger, så her kunne det vært gøy med noe nytt). Jeg har faktisk vurdert å kjøpe et puslespill med julemotiv som jeg kan legge hver jul, men det er ikke alle bildene jeg liker like godt så jeg vil jo gjerne velge selv så jeg får det jeg vil ha..

Noe jeg kan skrive på ønskelisten er derimot en digital kjøkkenvekt. På den måten kunne jeg veid garnet jeg har brukt så jeg vet når jeg er halvveis i nøstet om jeg skal lage et par pulsvarmere for eksempel så jeg vet jeg har nok garn til hele paret i ett nøste. Skulle også gjerne funnet igjen nettsiden min kollega viste meg (ja, jeg kan bare spørre henne – men det var det å huske det da…) – der var det noen fine oljelamper og jeg syns de var veldig sjarmerende. En strikkefisk ville heller ikke vært å forakte. Hm, det var de tre tingene jeg kom på – så foreløpig er ikke listen så veldig lang…eller dyr (som jo sikkert er praktisk)…

Har du en lang ønskeliste (eller forslag til hva jeg skal ha på min?) ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg