Grøssent, men ikke kaldt

Jeg så sola i dag! men så forsvant den bak alle de mørke skyene som kom med vind og regn.

Selv om det ikke er kaldest i dag, blir jeg alltid litt grøssen når det blåser og regner så mye.

De dagene (og hele vinteren) er jeg glad for at jeg har en vedovn. Bare sånn for å få den helt spesielle varmen en får fra vedfyring. Jeg tror det er min favorittform for varme, spesielt på kjølige dager. Når det knitrer i ovnen, jeg koser meg med en tekopp og ser et eller annet jeg liker på YouTube.

Jeg håper du også holder deg varm i høstkulden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg