God morgen (men ikke til alle)

Jeg elsker å våkne tidlig – verden føles annerledes om morgenen. Jeg har ikke vært våken lenge, men har rukket å ta meg en kort tur i hagen (før det begynte å komme noen små dråper fra oven – blir det regn eller bare noen dråper?). Det var ikke planen – planen var å starte dagen med å strekke ut – føler meg alltid mykere etterpå. Likevel, en av morgenritualene jeg har er å titte ut av vinduet og ned på blomsterbedet – bare for å kjapt sjekke ståa. I dag er det en god morgen for meg, men ikke for sneglene – de kverket jeg fem stykker av så morgene er ikke god for alle. På den annen side – de spiser opp blomstene mine, så jeg bare tar igjen… (nei, jeg tok ikke bilde av massakeren for de ser utrolig ekle ut etter de er delt)

Til alle som ikke er snegler: ha en herlig fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg