God morgen fra ny bolig!

I dag våknet jeg på et nytt sted. Min nye bolig! (det føles foreløpig uvirkelig, og ikke som mitt hjem enda)

Et nytt kapittel i livet som jeg er spent på å ta fatt på; og ikke minst: finne ut hva det bringer…

Pakke ut går foreløpig sent, men enn så lenge er det ikke mye å pakke ut. Litt senere i dag derimot, da kommer første store lass. Det blir spennende, men jeg tror også det vil bli slitsomt. Spesielt også med tanke på at jeg har sagt jeg skal lage lunsj: hjemmebakte horn…bare for å gi meg selv litt mer å gjøre 😂

Et prosjekt jeg vet jeg vil ta gradvis er lupinene. De er pene å se på, men de er en invaderende plante. Så vidt jeg forstår burde/skal den fjernes. Så jeg kan få mange fine blomsterbuketter en stund… Blomstene er jo en ting, men det er frøene som sprer seg så det er greit å fjerne de før det skjer. De står i en liten “jungel” på ujevn grunn.

8 kommentarer
    1. Jeg synes du er modig. Flytte til et sted du ikke kjenner noen. Og starte på en helt ny tilværelse! Hell og lykke til deg

    2. Gratulerer med ny bolig! Endelig….Du har jo jobbet lenge med dette! Kos deg masse og nyt baking og alt..
      Lupiner er pent å se på, men det blir mange av dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg