God morgen alle sammen!

Sola skinner fra en ganske så blå himmel. Jeg skal straks spise frokost før jeg etterhvert skal på verkstedet med bilen. Kryss fingrene for at det er en enkel jobb som blir billig 🤞Det kan gjerne gå fort også.

Jeg kan alt for lite om bil til å kunne gjøre noe. Kanskje det er noe jeg burde lære meg?

Hva jeg gjør når jeg venter på et bilverksted er litt varierende. Siden det er et ganske nyåpnet hagesenter rett ved siden tenkte jeg at dit kan jeg gå, men de åpner ikke så tidlig. Kanskje jeg heller bare må gå og bytte inn flax-loddet jeg kjøpte her om dagen. Vant kr 25,- og når jeg gjør det bytter jeg det alltid inn i et nytt lodd.

Selv om jeg ikke har mye flasker å pante er det sånn jeg “tjente” penger til å kjøpe flax-loddet. Mulig at noen ville sett rart på meg, men om jeg er ute og tusler og ser panteflasker liggende – så tar jeg de med meg og panter. Jeg får penger og får ryddet opp litt i naturen samtidig – hva kan være bedre enn det? Kanskje jeg har flaks og finner panteflasker på min vei i dag?

Uansett, jeg håper du får en fin dag i dag – stopp opp et øyeblikk og pust inn frisk luft – gjerne med blomsterduft om du kan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg