Gaver til de som har alt

Mine foreldre har begge bursdag i juli måned og jeg liker å gi dem bursdagsgaver. Det jeg derimot ofte ikke liker, er å finne ut hva jeg vil gi. For det er noe med det i dagens samfunn – det er mange som har mye og mine foreldre er ikke noe unntak. Som godt voksne mennesker har de akkumulert ting de har ønsket seg og liker i løpet av hele livet. Noe som gjør at det føles som om de har “alt”. Ikke fordi de faktisk har alt, men de har det de trenger. Det er nok derfra jeg har det jeg også – jeg har mesteparten av det jeg trenger. Så hva skal jeg finne på å gi av gaver til de som har alt?

Har du noen sånne i livet ditt? Noen som har alt de trenger og dermed ikke har så mange gaveønsker? Hva pleier du å gi til de personene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg