Gårsdagens visninger – tanker om hus 2

I går var jeg på to visninger. Jeg skrev om første visningen her.

Hus nummer to hadde mye mindre tomt enn hus nummer en, men likevel stor nok tomt til å kunne gjøre masse sprell. Tomten var skrånende og det visste jeg når jeg kom. Jeg er oppvokst på en flat tomt, men jeg skulle nok klart å tilpasse meg en skrånende tomt når det kommer til å gro ting.

Et gammelt og litt skeivt hus var det andre huset. Kanskje spesielt merkbart i den ene delen av stua – jeg kunne bokstavlig talt gå nedover mot den ene veggen… Badet var fint da – og vinduet var til å åpne (ingen dusj i veien). Bare så synd det ikke var plass til kjøkkenbord på kjøkkenet, og kjellerlemmen i kjøkkengulvet ikke virket til å kunne stå opp av seg selv. En hadde heller ikke tilgang til det lille kjellerrommet utenfra, så jeg er usikker på hvordan jeg skulle gjort med ved om vinteren.

At det var satt inn varmepumpe var jo bra, men enkelte ting gjorde at jeg tror huset kan være kjølig om vinteren. Soverommene var greie nok. Et par kott var det også, men jeg innrømmer at jeg trodde det ville vært mer plass.

Det var noen ting jeg likte og en del ting jeg ikke likte, så totalen ble en nei her også. Dessverre.

Så nå er det tilbake til Finn.no og lete mer etter hus å dra på visning på; kanskje neste hus jeg ser på blir huset for meg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg