Fortsetter å lage ting jeg ikke skal bruke…

Håper du har hatt noen fine juledager!

Der jeg bor har det vært familie, skikkelig gode middager, og for min del: håndarbeid (når er det ikke håndarbeid?).

Strikkingen fortsetter for fullt – nå som jeg ikke har mer garn å hekle på ullgarnresteteppet mitt.

Endelig har jeg festet trådene på et pannebånd jeg strikket – rosa og enklet, men garnet er mykt og deilig. Rosa er ikke helt min farge, så jeg håper at noen vil være villige til å kjøpe det av meg (garnet rakk ikke til noe annet, så da ble det et helt enkelt pannebånd).

Kanskje jeg til neste år endelig får vært på en julemesse eller annen messe hvor jeg kan stå med stand og selge noe (eller alt?) jeg har laget – det ville vært utrolig praktisk. For eksempel trenger jeg ikke over 25 par med pulsvarmere, men heller ikke et rosa pannebånd.

Enn så lenge kommer jeg nok til å fortsette å lage ting jeg ikke kommer til å bruke selv, så får vi se hvor det tar i vei hen. Fikk noe penger til jul og da er det lov å kjøpe litt garn, så kanskje det blir andre ting også snart?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg