Forbereder det nye året

Hvordan tilbringer du siste dagen i 2020?

Jeg bestemte meg for å bruke litt av formiddagen på noe jeg har utsatt lenge. Da får jeg startet og jeg kan gå inn i det nye året med mye rot på stuebordet – det er ikke jeg som skal ha gjester i dag…

Garn er noe jeg har en del av, men det er sørgelig lite oversikt. Det er mye kaos, så det å finne noe føles litt umulig – spesielt når jeg ikke aner hva jeg har. Derfor: en rolig oppgave jeg kan fortsette med i 2021.

Dette er bare en brøkdel av garnet jeg har og heldigvis har noen av nøstene fremdeles lappene på. En forsvinnende liten del har jeg klart å gjette meg til hva er: om det er bomull eller ull.

Hvordan jeg skal klare å finne ut av hva disse nøstene er, vet jeg ikke så om du har noen tips: rop ut!

For øyeblikket fyller garnet mitt en kommode med seks skuffer, en stor puff og hulrommet i sovesofaen hvor det i utgangspunktet er god plass til to dyner med puter. Så utfordringen er ikke bare å finne ut av hva slags garn jeg faktisk har, men også hvordan i all verden jeg skal få plass til alt på en god måte så det er enkelt å finne igjen det jeg ønsker.

Hovedfordelingen blir bomull – ull – diverse (inkludert uvisst).

Noen nøster er fulle, andre er det bare små nøster igjen av. Uansett så vurderer jeg plastbokser, men jeg har ikke best plass til en haug med plastbokser heller…

Hvordan organiserer du garnet ditt?

Jeg er spent på hvordan det blir til slutt når jeg er ferdig med å organisere garnet mitt, men nå er det nyttårsaften så det kan jeg fortsette med en annen dag!

2 kommentarer
    1. Jeg har det vel litt som deg, organiserer IKKE garnet. Ligger i hauger i sofa-skuffer, plastbokser, litt her og der. Og ingen oversikt. Kjøper alltid nytt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg